Vyberte kategorii

Administrativa

Brigády pro důchodce

Brigády pro studenty

Cestovní ruch

Doprava a logistika

Finanční sektor

Chemie, potravinářství

Management

Obchod, marketing

Práce na doma

Práce na PC, IT, vývojáři

Právní služby

Řemeslné práce

Služby

Stavebnictví

Telekomunikace

Věda a vzdělání

Výrobní sektor

Zdravotnictví

Zemědělství

Informace

Vaše nároky

Jak inzerovat

Provozní podmínky

Reklama

Kontakty

Administrativní pracovník pro klientskou práci

Kategorie: Administrativa
Hledáme šikovné lidi ,kteří na sobě rádi pracují a učí se novým věcem. Jedná se o převážně administrativní práci a práci s lidmi. Náplň práce - Administrativa v Microsoft Office - zpracovávání dat - Komunikace s klienty - vyřizování telefonátů a emailů - později možnost vedení týmu, leadership Nabízíme - praxi v oboru ekonomie a managament - nadprůměrné finanční ohodnocení, finanční ohodnocení odpovídající Vašemu pracovnímu výkonu - časovou flexibilitu, částečný home office - garantovaný kariérní růst - mladý a přátelský kolektiv - osobnostní rozvoj - benefity a další ... Poloviční úvazek (20h týdně) odpovídá 20 000 Kč měsíčně, Plný úvazek (40h týdně) = 40 000 Kč. Požadujeme - min. středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou - komunikační schopnosti a především chuť se učit novým věcem - spolehlivost, samostatné rozhodování a týmovost Pohovory probíhají v Praze 8 na Karlíně. Těšíme se na Vás! :-)

Doplňující informace

Kraj:
Středočeský
Inzerent:
Barbora Lišková
Váš e-mail:
Odesláním souhlasíte s podmínkami Fajn-práce.cz
Doporučujeme
Copyright © 2011-2019 Fajn-práce.cz, vytvořil David Velcl - daweb.eu