Hledáme spolehlivou posilu týmu na pozici asistent/ka majitele Hodinky-365.cz
Co vás čeká: vyřizování operativních úkolů od vedení, příprava podkladů pro účetní (faktury, odpr. hodiny zaměstnanců, výpisy atd.), párování příchozích plateb (platby na splátky, dobírky, karty, převody atd.), placení faktur, agenda okolo zaměstnanců (pracovní smlouvy, odpr. hodiny, dovolené, nemocenské, hm. zodpovědnosti atd.).
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: nejdůležitější je pro nás zodpovědnost, pečlivost, slušnost a zdravý selský rozum. K práci ale budete potřebovat také základní znalosti práce s PC a požadujeme úplné středoškolské vzdělání s maturitou.
Výhodou bude, pokud už máte předchozí zkušenosti se zadáváním plateb, placením faktur a přípravy podkladů pro účetní. Ale pokud jsme administrativu dřív nedělali, vše vás rádi naučíme.
Co vám můžeme nabídnout: zajímavou práci, dobré platové ohodnocení, zázemí firmy, kde jsou zaměstnanci na prvním místě.