Advokátní kancelář v centru Brna hledá posilu mladého a dynamického kolektivu, v podobě administrativního pracovníka.
Náplní práce je zejména:
- administrativní podpora týmu - vyřizování korespondence, telefonických hovorů, třídění a archivace dokumentů;
- zajištění chodu a správy kanceláře, komunikace s dodavateli (zajištění objednávek kancelářských a dalších potřeb), klienty a úřady;
- příprava podkladů;,
- administrativní obsluha interního informačního systému;
- zajištění úklidu v kanceláři;
- další případné úkoly.
Požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání;
- perfektní znalost českého jazyka, znalost anglického jazyka výhodou;,
- znalost práce na PC, zejména MS Office - Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- práce s informačními technologiemi;
- příjemné vystupování, aktivní přístup, organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost;
- předchozí praxe v advokátní kanceláři výhodou.
Odměna dle dohody, možnost nástupu ihned.